Monday, October 20, 2008

IMPIAN aisHa

Posted by aisHa 'S' at 10/20/2008 01:14:00 AM

Setiap orang ada impian...
Dari angan-angan terbinanya impian...
IMPIAN aku..???
Banyak sekali..

1) Aku nak sangat berjaya dalam pelajaran (Dapat result yang tinggi..Macam kawan-kawan aku yang lain..Boleh tunjukkan result aku dekat family aku dengan senyuman lebar.Tapi sampai sekarang masih belum mampu aku dapatkan semua itu..Sebab aku makin lalai.Hasilnya, Result aku sem lepas..langsung aku tak tunjukkan dekat parents aku..Jatuh merudum...Semester ini..??..Belum diketahui lagi jawapannyer..)

2) Ingin diCINTAi dan menCINTAi (Bagi sesetengah orang...Sangat mudah untuk jatuh cinta. dan senang saja cari pengganti.Aku..?? Sangat mudah suka dekat seseorang..Sangat susah untuk jatuh cinta..Sangat mudah untuk membenci dan menilai..Sangat sukar melupakan..Aku rumit...sengaja merumitkan keadaan...Aku tak suka main-main dalam satu perhubungan... Kalau aku dah ada someone..Memang aku tak hiraukan yang lain.Tapi untuk dapatkan "seorang" itu..Sangat sukar bagi aku..Adakah aku memilih.? Salahkah aku memilih..? No Answer..???)

3) Bertanggungjawab (Aku sorang yang suka menangguhkan kerja.. Kenapa..?? Entah...Suke buat kerja last minute..Memang habit.Dari dulu sampai sekarang...Bile mood rajin je kerja jalan...Aku masih lagi begitu...Akan cuba ku ubah...Godaan masih kuat..Aku tak menentangnya... Hanya biarkan saja..Mengapa.?Bila aku nak jadi bertanggunjawab!!!)

4) Ada kereta sendiri (Angan-angan besarku ini...Tak tahu bila akan tercapai..Sebab aku masih begini..Aku teringin nak ada kereta..Kenapa..??? Usahlah diketahui sebabnya..)

Banyak impian ku..Tapi tak mampu aku senaraikan kesemuanya lagi..Biarlah dulu,aku pendam buat masa ini..Aku cuma mahu..Aku dapat balik kekuatan aku dulu,kebahagiaan aku dulu,semangat aku dulu dan kasih sayang aku dulu.Kenapa semuanya dulu..??? Adakah sekarang tidak baik pada aku..? Kenapa aku mesti fikir perkara lepas..? Sedangkan orang lain sedang maju kedepan..? Aku harus dapatkan apa yang akan DATANG...BUKAN yang DULU...aku harus berubah dan merubah....Bolehkah aku..???

3 comments on "IMPIAN aisHa"

lianadeq on October 20, 2008 at 10:15 AM said...

berusaha dan berdoa utk capai impian tu..
usaha tanpa doa & tawakal pd allah takkan berjaya..
jika hanya doa tanpa usaha takkan kemana impian tu..
kan amusy..
huhu...

!~...aneys...~! on October 20, 2008 at 12:07 PM said...

ya betol..sy sokong pe tg adeQ ckp tuh..huhu...

sha kene usaha tao..nk teruskn usaha kna ada semangat yg kuat..doaku,,Nurul Aishah kuat hadapi hidup..(",)

Redbloodsnow on October 21, 2008 at 7:16 AM said...

impian nurul same spt impian zie gak
axcept for the 1st one la..sbb zie dh keje..x study lg..hehehe

Zie aminkan ea...aminnnnnn ya rabbal alamin...mudah² termakbul impian kte an nurul

:)

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez