Tuesday, March 31, 2009

Edisi Sibuk...

Posted by aisHa 'S' at 3/31/2009 11:59:00 AM

Salam...
Sudah agak lama tak update blog. Actually sekarang ni jadual harian pada waktu siang saya sangat padat. Dan pabila malam mata ku mula mengantuk. Ditambah dengan masalah broadband. So tak dapat la nak online selalu. Semalam pukul 10 malam baru bertolak balik ke hostel. sampai ke hostel pukul 11malam lepas tu saya terus tak sedarkan diri sampai pukul 1pagi. Heheee...

Hari ni ada assignment nak kena hantar. Nasib sikit je kerjanya. Dah la semalam tak masuk kelas. hee..Pergi tengok pak lah merasmikan tapak pasar kat Kg baharu. Sekarang ni kat library. Nak blah buat kerja da. Cau dulu.. Minggu ni ada sesuatu yang menggembirakan berlaku. Hehe..Syukur. Tapi kita tak tahu kan sampai bila kegembiraan ini akan berterusan. Cuma saya harap kali ini, saya tidak lagi berharap seperti dulu..

Hari ini saya datang kampus, lepas tu saya dapat tahu yang ada assignment kena hantar hari ini juga, tetiba hati saya panas, terasa nak marah dekat kawan saya sebab tak bagitahu pun dekat saya yang ada assignment, saya ingatkan kawan-kawan akan tolong saya, sebab semalam masa saya masuk kelas, saya dah tanya seorang kawan saya tu belajar apa tadi, kawan saya yang itu tak inform pun dekat saya tentang assignment ni. Hal ini sebenarnya kecil je, tapi, maybe saya ni sensitif orang nya. kesian dekat kawan saya yang kena marah tu, saya marah melalui mesej je. Lepas ni kena minta maaf la dekat dia. Apa la nasib dapat kawan macam saya kan.?
Harap lepas ni saya dapat kawa perasaan saya. Amin... Okay... Adios..
Adios.. Zia Jian...

2 comments on "Edisi Sibuk..."

!~...aneys...~! on April 6, 2009 at 7:45 PM said...

rajinnye sha update blog,,aneys pon sgt bz,,then tros sgt malas nk update blog wlopon sgt byk bnd nk d ceritakan..huhu..

aisHa 'S' on April 7, 2009 at 12:57 AM said...

wah..xleh.lupdate tetap update..hahahah..
internet 48jam..
ni pn mls gak..
tp xleh duk diam..hehe

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez