Monday, August 17, 2009

Canyoning and Flying Fox

Posted by aisHa 'S' at 8/17/2009 12:19:00 AM
Tara...hari ni aku pergi ke Sungai pisang, Gombak.Meyertai aktiviti berikut,sangat seronok beb. Dah la semalam aku tension je sebab 2hari berkurung kat hostel. Hari ni lepaskan tekanan dengan aktiviti riadah berikut, sungguh puas hati.Bayar pun murah jer.Terima kasih kepada Student yang buat aktiviti ini.Tak sia-sia aku join. Gambar akan di update nanti.

Aktiviti ni ambil masa beberapa jam je.Dalam pukul 9pagi bertolak ke gombak dan pukul 6petang dah bertolak ke kampus balik.

Aktiviti pertama ialah jungle tracking, kemudian flying fox dan seterusnya ialah aktiviti canyoning selepas itu sesi bermandi manda.Best beb :). Puas hati aku dapat menjerit, menyelam, berenang,mandi air sungai dan air terjun, main siram-siram air.Hehe..Dan yang paling penting aku dapat naik Flying Fox dan buat Canyoning tu 2x...Peluang depan mata beb.Apa-apa pun aku happy.Itulah yang penting.

Esok sudah bermula sesi pembelajaran.Minggu ini minggu yang sibuk sedikit sebab banyak assignment nak kena hantar dan sudah pastinya aku belum buat lagi. Apa yang penting ada presentation untuk subjek Business Management.Adoi la..Seyesly aku tak tahu nak cerita apa pasal Syarikat Honda ni.Hurm apa-apa pun aku nak start buat kerja dari sekarang.Chow.....



p/s : Sekarang aku dah jarang upate blog. Sibuk mungkin dan juga keadaan diri yang selalu sakit kepala buat aku jadi tak tentu. Hurm, harap penyakit ini tak berterusan yer.Moga aku kembali sihat dan ceria serta cerdas selalu.Ameen.Minggu depan dah puasa.Tak sabarnye menunggu ramadhan yang bakal menjelma.Moga bulan ramadhan ini akan memberi lebih rahmat buat kita semua...InsyaAllah.

1 comments on "Canyoning and Flying Fox"

retro rare lover on August 24, 2009 at 3:11 PM said...

serius sy nak ikut...rm10 ja..mmg mnt outdoor..lama xwat ..haha..tp pg itu jam 4 sy baru sampai dr lumut..penat gila2...tido jam 2 bru bgun..teringin....bila ada ag eh??

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez