Wednesday, March 31, 2010

Hidup ini.

Posted by aisHa 'S' at 3/31/2010 12:32:00 AM

"Hidup ini seperti mengupas kulit bawang, sekali anda mengupas kulitnya,sesekali air mata anda akan mengalir menitis ke bumi"


Perjuangan untuk masa depan yang semakin ke hujung. Semakin hampir ke final exam. Semakin hampir ke hari presentation FYP (final year project).

Teringan nak buka facebook..Tapi kalau buka facebook nanti sakit lagi..So aku lupakan pasal facebook dulu.

Malam ni nak berkata-kata dengan quotes kat bawah ni jer.



~~'Apabila temanmu berubah dan bertukar keadaannya jangan engkau tinggalkan dia kerana sekali ia membengkok dan sekali ia melurus. Manusia tidak sunyi daripada kesilapan. Bersendirian lebih baik daripada mengambil teman duduk dengan orang jahat dan teman duduk orang baik adalah lebih baik daripada duduk bersendirian Dosa yang paling keji terhadap rakan-rakan bukanlah kerana membenci mereka tetapi kerana kita bermuka-muka dengan mereka. Tidak ada orang yang berjaya dalan keadaan dirinya tak pernah sedia untuk berjaya kalau dia ``berjaya`` itu bukan kejayaan tapi kebetulan. Memendam rasa, baik yang elok mahupun yang tidak semuanya pasti meletup. Yang diperam pasti masak,yang direbus pasti mendidih, yang ditanak pasti menjadi bubur.'~~


p/s:- Pening kepala ku..Huargghh..Rase macam nak tercabut biji mata. Loya-loya tekak jer..Adakah ini sindrom biasa yang dialami bagi oang yang tak makan nasi.? Oh ya..Dah genap seminggu. Esok tak makan lagi... :-)

--Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah.--

0 comments on "Hidup ini."

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez