Thursday, April 8, 2010

Open Day di UniKL MIIT (City Campus)

Posted by aisHa 'S' at 4/08/2010 09:53:00 AM
Hari ni adalah hari kedua untuk hari terbuka Unikl Miit. Semalam adalah adalah pelancaran. Seperti semester lepas ada exhibition oleh beberapa course. Terutama bachelor course yang dah final year. Tema semester ni macam colorful gitu. Sangat meriah, banyak gimik yang dibuat oleh setiap booth untuk menarik minat dan memeriahkan kawasan lobi city campus. Semalam semua duk menari jer. Ada budak2 sekolah buat persempahan. Zapin + shuffle. Ceh gempak je kan.

Kali ni open day ada kerjasama dengan erama group. Dorang ade buat pelancaran tentang movie terbaru Panglima Awang Series kalau tak silap. Lepas tu dorang show trivia cerita kunang. Semua ni cerita animasi. Best juga la cerita ni.Kelakar.

Semalam comitte erama ada buat promosi, Sesiapa yang daftar di website ini akan dapat t-shirt free dan top up untuk downdload lagu RM10.

Oh ya pada hari kedua ni, ada artis dari cerita HOTEL MANIA akan datang. Dengar katanya Anding, Adeline Tsen, dan Rizal yag datang. So kalau de sesiapa yang nak bergambar boleh la sesakkan lobi tengah hari ni. Dalam pukul 12.00 - 2.00 petang.

Kepada sesiapa yang berminat nak jadi pengacara pula boleh pergi ke level 25 untuk sesi uji bakat menjadi pengacara. My TV3 pun datang. Tapi selebriti yang datang tak tahu la pula siapa. Kalau rasa ada rupa dan bakat untuk jadi pengacara boleh la mencuba nasib. Jangan lupa bawa resume sekali.!

Pukul 10 pagi ni ada pelancaran Facebook MIIT group. Aku kena join tapi sekarang ni tengah dalam kelas. Jap lagi ada kuiz. Tak dapat la aku terlibat. Hari ni juga ada lawatan dari pelajar sekolah. Harap open day kali ni juga meriah la. Esok hari terakhir untuk open day. Tapi aku lupaa plak tentative untuk esok.Ish-ishk.Sungguh tak bertanggungjawab. Maaf la. Busy dangan Final Year Project. So tak dapat nak bagi kerjasama yang baik. Minggu depan nak present da. Rasa macam tak cukup nafas da ni.

0 comments on "Open Day di UniKL MIIT (City Campus)"

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez