Friday, August 27, 2010

Hari ke Duapuluh tujuh dalam bulan Ogos

Posted by aisHa 'S' at 8/27/2010 10:55:00 AM
Jumaat telah tiba..Yea.! Sepatutnya bekerja dengan penuh semangat untuk hari terakhir dalam minggu ni. Tetapi, ntah dimana silapnya, hari ni mata ni mengantuk pula. Tak ke sadis tu. Sudah seminggu bekerja dengan user, dari malu dan segan nak bercakap, so aku guna kaedah IM je. Dari takut dan gigil untuk chat dengan user bukan melayu, maka hari ini dan semalam aku telah memulakan langkahnya. Sampai bila nak takut kan.? Keyakinan diri perlu meningkat. Walaupun tak expert macam orang lain. Sekurang-kurangnya aku mencuba untuk berkomunikasi dalam bahasa inggeris. Hee..Rasa happy dengan diri sendiri. Dalam erti kata lain 'syok sendiri' la ni. :)

Kerja masih diteruskan dengan mood tak sabarnya tunggu pukul 5. Nak pergi mid lagi. Dan kali ni, maybe tak keseorangan. Dan tak berbuka sorang-sorang lagi.. Hope jadi la ni yer. Kalau tak jadi juga, memang keciwa berganda-ganda dari minggu lepas.
Baru dapat IM dari kak ida. Staf dekat sini. Minta di urutkan kakinya... Erk..Pandaikah aku.? Tapi sikit-sikit boleh la kot, untuk mengurangkan kesakitan.. Aku cuba mana yng boleh. Lepas ni nak start mengarang puitis di kad raya. Lunch time nanti nak pos kad raya. Malas nak tangguh lagi. Hope everything will be fine today. Selamat berhari minggu. Dan selamat berbuka pada yang puasa. ^__^

Monolog : Rindu.! Tak sabar nak jumpa. Nak cuba makan banyak-banyak. Hope dapat makan lala. Mengidam sangat. :-)

0 comments on "Hari ke Duapuluh tujuh dalam bulan Ogos"

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez