Tuesday, August 3, 2010

Hari ke Tiga dalam bulan Ogos.

Posted by aisHa 'S' at 8/03/2010 06:44:00 AM

Semalam dapat info yang mengejutkan di facebook.... Jantung aku berdegup kencang. Macam nak pecah jer. Balik dari kerja pun lambat. Lepas tu sampai je hostel aku terus tidur. Sungguh penat dengan situasi ini. Penat dengan persoalan Mengapa dan Kenapa.? Penat dengan soalan yang tak berjawab.!

Hari ini, aku harap aku dapat teruskan perjuangan aku dengan semangat baru. Aku cuba abaikan hal-hal semalam dan lepas-lepas. Aku tak nak fikir sangat dah. Yang aku tau, hari ini, esok dan hari-hari seterusnya aku TABAH. Moga hati aku CEKAL, tidak selemah hari-hari semalam. Cheer up gurl.!

Pedulikan semua hal itu. Aku harus fikir tentang hidup aku. Masa depan aku, perasaan aku... Tak usahlah mencari keburukan dan kekurangan orang lain. Tapi ubahlah diri sendiri supaya menjadi lebih baik. Penat-penat-penat dengan semua ni.!!!!

------------------------

Kalau lepas ni aku jadi seorang yang keras hati, Don't blame me. It's all because of you. Ini bukan dendam yer. Siriously tak pernah berdendam apatah lagi untuk membenci kamu walau banyak perkara yang kamu buat saya sakit. Aku ingin ketawa kembali. Can I..?

Aku ingin TERSENYUM, KETAWA dan GEMBIRA seperti wajah-wajah comel ini. :))

0 comments on "Hari ke Tiga dalam bulan Ogos."

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez