Monday, September 20, 2010

Going the Distance dan 4 Madu

Posted by aisHa 'S' at 9/20/2010 09:44:00 AM
Wah isnin sudah kembali.. Sabtu lepas, aku pergi ke mid valley..berjalan-jalan seorang diri sebab tak nak berkurung dalan bilik. Sampai dekat mid terus beli tiket wayang, Cerita Going the Distance, cerita pasal cinta jarak jauh la. Macam sesuai la dengan aku ni. Haha. Cerita tu best, tapi sesuai untuk tontonan 18tahun ke atas je la. Berkisar tentang masalah dan halangan yang dihadapi oleh pasangan yang couple duduk jauh-jauh yang nak jumpa pun susah. Lepas tu kena berkorban duit banyak. Biasa la tu kan. Tapi tak bestnya aku layan cerita ni sesorang. Duduk pulak sebelah pasangan couple ni. Mesti ada sedikit rasa cemburu disitu, sebab tak ada teman bergelak sama-sama. Semalam pergi mid lagi, hehe,macam biasa pergi jalan kaki je, mid dengan hostel aku,dalam 15minit berjalan da sampai dah, berjanji dengan cik A untuk menonton wayang bersama-sama. Aku beli cerita 4 madu pula. Sesuai la untuk tontonan cik A kan.???? Tapi madu aku sekarang ada dua baru, kira satu lagi kosong. Sape nak jadi madu aku cepat isi borang..hehe. Kira aku beli cerita ini untuk perli cik A juga. Tak tahu la kalau dia perasan atau tak. Tapi semalam housemate cik A pun tengok cerita ni sama dalam panggung yang sama. Sahabat-sahabat beliau juga cakap cerita ni sesuai untuk beliau. Tapi macam biasa, ada beliau kisah.? Cerita 4madu tak boring, bolej dilayan la. Biasalah cerita apek, ada la lawak-lawak yang diselitkan. Tapi yang tak bestnya ada fasha Sandha. Berlakon jadi orang buta. Jadi wife no 2 lak tu. Hek eleh, asal berlakon je jadi baik.. Tak pepasal aku tak suka dia. :)
So kiranya weekend pertama lepas raya ni agak terisi dan menghabiskan duit juga la. Weekend depan tak tahu pula apa aktivitinya. Tempoh praktikal aku dekat sini pun ada lagi sebulan lebih jer. Ala... cepatnya masa berlalu. Sayang nak tinggal tempat ni. Dan kalau boleh tak nak tinggalkan tempat ni. Nak terus stay kat sini. Bila erk aku nak mohon kerja kat cini. Agak-agak dapat ke tak.?




Monolog : Penat mempertikaikan tentang kamu dan perempuan. Ah perempuan Gedik.! I don't like her. Buat-buat batuk konon.. Benci.!!! Jangan sampai satu tahap saya tidak lagi peduli tentang kamu.

2 comments on "Going the Distance dan 4 Madu"

Anonymous said...

aku tak bolehlah tgk filem prof razak..tpi cerita yg 18 tahun ke atas tu mcm menarik.

aisHa 'S' on September 20, 2010 at 1:47 PM said...

haha..
cerita tu agak menarik..
ade comedy juga..tp bkn lawak bodoh mcm cerita melayu la..
ko keje teruk2..spend duit..
naik flight tuk jmpe gf ko selama bbrp hari...
gila byk berkorban...
bgus gak la..sebab kesetiaan tu ada...

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez