Monday, October 25, 2010

Masih belum berakhir

Posted by aisHa 'S' at 10/25/2010 11:21:00 AM
Sudah beberapa kali aku cuba untuk menulis entry baru, tapi tak jadi, sebab aku rasa semua itu tak guna. Kalau boleh aku ingin berhenti untuk bercerita tentang dia. Pernah terfikir untuk delete je blog ni, tapi aku fikir, nanti aku jadi manusia yang ketinggalan. Sudahlah facebook aku sudah tak berapa layan. Jadi mana lagi sumber nak dapat maklumat. Aku juga bukan manusia yang suka berbalas sms dengan ramai orang. Tapi aku mula buat blog dan belajar pasal blog ni pun bila dah putus dengan dia dulu. Sekarang aku dan dia mungkin tidak akan berhubung lagi. Walaupun hakikatnya aku sangat mahukan dia. Tapi atas permintaannya supaya aku tak mencari dia lagi. Okay aku turutkan. Aku tak mahu kisah yang sama berulang kembali.

Sekarang ni aku seakan-akan hilang ayat untuk berbicara dan untuk diluahkan. Aku habiskan masa dengan membaca blog orang lain. Aku buntu sangat. Sekarang aku cuma fikir untuk masa depan aku. Praktikal tinggal sampai hari jumaat ni saja lagi. Aku sangat taku untuk harungi hari selepas ini. Cerita masa depan yang aku tak pasti lagi macam mana jalan ceritanya.


++++++++++
Lepas je taip entry ni, dapat satu mesej dari no 66500.

Hi Nurul, ingin cantik terus? Ada cara ajaib. Dapatkannya disini, type on cantik hantar ke 32500

Aku rasa menyampah je, asyik dapat mesej dari celcom dan nombor yang ntah apa-apa ni. Rasa macam di perli-perli je. Belum lagi dapat mesej yang macam ni, "Anda sunyi.? type on KAWAN and bla-bla-bla." Aaaaa... T__T

2 comments on "Masih belum berakhir"

Unknown on October 25, 2010 at 3:57 PM said...

seb baik aku pkai digi.. xde spam pun..

aisHa 'S' on October 25, 2010 at 4:13 PM said...

untung lah ko..haha.. Maxis ke Celcom ke suka hantar mesej cmtu kat aku.
Kadang2 mendidih gak aku rasa, ingatkan mesej dari kekawan, tapi hampeh.Macam tau-tau je aku save kedit..haha

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez