Tuesday, October 26, 2010

Jadikan hari ini lebih baik dari semalam

Posted by aisHa 'S' at 10/26/2010 11:45:00 AM
Hari-hari terakhir di ofis, aku dah tak ada kerja, sampai aku terpaksa ikut kawan-kawan dari desktop team buat kerja. Coz nanti aku tak tahu nak tulis apa dalam buku report. Esok bersamaan hari rabu, 27 Oktober 2010 ada lecturer yang akan datang visit. Alahai.... rasa sedih pun ada juga. Gementar,gemuruh dan sewaktu dengannya jangan cakaplah. Slide pun tak siap lagi. Sebenarnya dah dua kali postpone date leturer visit ni, sebabnya lecturer aku tiba-tiba je ada meeting, lepas tu patutnya semalam la lecturer datang, tapi terpaksa postpone juga sebab supervisor kawan aku pulak tak ada kat ofis. So muktamadnya ialah esok lecturer akan datang. InsyaAllah esok memang betul-betul confirm dah.

Hari ni dekat ofis aku takde kerja lagi. Sedih sangat rasa, supervisor aku busy la, aku tak berani nak ganggu. Aku pun nak ikut kawan-kawan jumpa user,tapi tak jadi pula sebab diorang configure pc user dekat tempat diorang je. So aku pun buat-buat lah belek slide, Tambah apa yang patut. Sambil rasa bosan yang tahap gaban, aircond yang sejuk sangat then rasa mengantuk yang saja mengganggu bila aku mula buat-buat rajin. Last-last dari tadi aku asyik baca blog je. Pasal konspirasi seorang blogger. Baca komen reader-reader dan pendapat mereka. Macam-macam ragam. Aku tak ambik port untuk komen, sebab aku suka memerhati dan bloger-blogger yang terlibat tu pun aku selalu baca blog mereka.

Akhir kata untuk hari ini, aku harap rezeki aku masih lagi di tempat aku praktikal ni, aku suka untuk berada disini. "Ya Allah perkenankan doa hambamu ini. Amin..."

2 comments on "Jadikan hari ini lebih baik dari semalam"

Ayu Zan on October 26, 2010 at 12:29 PM said...

cik aisha~

praktikal ye?
kalau dpt keje di tempat yg menyenangkn mmg best~xmcm saya..oho~mcm hampeh.tp demi emak dan adik2..gagahkan juga..

pasal konspirasi tu mmg hangat ek..

btw..
blog enovel tu pun dah lama xupdate..
kering idea..kering masa..haha

aisHa 'S' on October 26, 2010 at 12:33 PM said...

mmg pun..sbb kalo persekitaran tmpt kerja tu mcm mana nk bt kerja dgn bersemangat kn..?
heeee..
skrg nga pktikal..
lg 3hari nk habis dah..sedih.. :(
hehehe..tu la..harap sgt rezeki de kt cini....Well good luck to you..
moga dpt kerja yg lebih baik nnti..

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez