Thursday, April 7, 2011

Bersabarlah...

Posted by aisHa 'S' at 4/07/2011 10:14:00 PM

Aku memerlukan tahap kesabaran yang tinggi buat masa ini. Kalau aku angkat phone call tadi dah sah-sah aku maki orang lagi hari ni. Jadi baik tak payah angkat kan.?


Noted : Semalam my classmate share link ni (klik untuk baca) dekat aku, cerita pasal penyimbah asid jalanan. aku masa memula dengar cerita ni dari seorang kawan memang kecut perut juga la, sebab tempat kejadian tu sangat familiar. Aku cuma mampu berdoa agar dijauhkan semua perkara-perkara buruk dari berlaku. Ya Allah hanya kepadamu aku berlindung.


Psst : Aku nak tanya korang, hina ke seseorang itu kalau dia terima atau mencari balik bekas kekasih/isteri/suami dia dulu.? Salah ke kalau berbaik balik dengan your X...? pada aku la, sekurang-kurangnya mereka-mereka itu adalah seseorang yang pernah kita kenal dan sayang. Kalau kita rasa boleh terima just accept la, kalau mereka-mereka ini dah buat kesalahan yang ko rasa ko dah tak boleh nak maafkan, jadi buang je lah mereka-mereka itu dari hidup ko. Tapi janganlah menghina orang yang cuba untuk menerima bekas kekasih/suami/isteri tu. Mungkin dulu dia pernah buat silap, tapi manusia ini boleh berubahkan.?

1 comments on "Bersabarlah..."

Hakim Zailan on April 7, 2011 at 11:57 PM said...

ish,bahaya nye penyimbah asid psyco tu..
ntok soalan tu,bg saya tak hina pon..baguslah kalau hubungan yg kruh dpt diperbaiki semula..

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez