Sunday, June 24, 2012

Just thinking.

Posted by aisHa 'S' at 6/24/2012 01:55:00 AM
Kadang-kadang bila saya tengok gambar awak, saya selalu bertanya, "Kenapa aku sayang dia ye.?"
Selalunya bila saya kenal kawan lelaki lain, saya selalu compare mereka dengan awak. Dan awak selalu akan menang. Saya tak tahu kenapa, saya tak nampak kelebihan orang lain. Pada saya awak da cukup sempurna. Walaupun awak selalu buat saya menangis, tapi awak uga yang merawat luka saya. Buat saya gembira dan menikmati rasa bahagia itu kembali.
Saya tak nak terlalu mengagungkan awak dalam hidup saya. Sebab haluan kita tak tahu kemana lagi. Tapi awak juga keutamaan dalam hidup saya selain family saya.


Kadang-kadang saya rasa penat, terutama bila tengah gadoh, bila awak marah saya, bila awak tak reply mesej saya, bila saya je yang selalu buat silap. Masa tu saya cuma fikir, dulu tak ada pun semua ni. Tak ada orang nak marah saya, terasa dengan saya. Dulu saya bebas, tapi sekarang saya tersekat dalam banyak perkara. Kadang-kadang saya fikir, ada baiknya juga kita begini.


Awak, kalau awak baca coretan ni, saya tak tahu apa yang awak akan rasa. Mungkin marah,atau mungkin tak kisah pun. Saya doakan yang terbaik dalam hidup awak. Pertemuan dan perkenalan kita ni mungkin ada sebab dan hikmahnya.Semoga berjaya untuk awak.

0 comments on "Just thinking."

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez