Monday, October 31, 2011

I'm Single, In a relationship, Engaged, Married

Posted by aisHa 'S' at 10/31/2011 02:55:00 PM
Selalunya bila kawan-kawan buat "in a relationship" atau "engaged" atau "married" dekat fb mesti kita akan stalker fb pasangan mereka. 1st nak tau siapakah gerangan insan bertuah tu. 2nd nak tengok cantik/hensem ke tak, kan...?
Kalau orang yang ubah status tu cun or cantik, mesti ramai lelaki-lelaki yang 'like'. Macam tu juga bila awek2 cun atau pekwe2 hensem buat 'being in a relationship to single', akan ramai lelaki-lelaki atau perempuan-perempuan yang 'like' status mereka. Kira macam ada harapan la pula kan untuk dapatkan 'mereka-mereka' tu. Hehee. Selalunya akan ada yang bagi komen-komen,buat-buat simpati, bagi ayat-ayat kesian dengan harapan that hensem boy or cute girl akan nampak kewujudan dia di fb. So lepas ni boleh la berkomen-komen di status jejaka kacak atau wanita cantik tersebut. Untung la kan ramai yang take care... :D
+++++++++++++++

Cuba kalau orang-orang yang biasa-biasa je yang tukar status tu, dari "single" to "in a relationship" atau dari "in a relationship" to "single", mesti ramai yang buat-buat tak nampak je kan..???





p/s : kawan saya cakap, dari buat status "its complicated" baik buat ''single" je terus. :p

0 comments on "I'm Single, In a relationship, Engaged, Married"

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez