Saturday, May 29, 2010

Dilema Cinta

Posted by aisHa 'S' at 5/29/2010 10:17:00 PM



Seberapa salahkah diriku
Hingga kau sakiti aku
Begitu menusukku..
Ini kah caramu membalas
Aku yang selalu ada saat kau terluka..

Seberapa hinanya diriku
Hingga kau ludahi semua
Yang ku beri untukmu
‘Tak ada satu pun perasaan
Yang mampu membuatku begitu terluka

Namun kuterlanjur mencintai dirimu..
Terlambat bagiku, pergi darimu!!
Bagiku terlalu indah perasaan itu..
‘Tak mudah untukku.. menjauh darimu!!

Telah ku coba segala cara
Untuk bahagiakan kamu
Merebut hatimu..
Namun tak semudah yang kubayangkan
Bila kau tak inginkan ku ‘tuk di sisimu..

Tak pernah kurasakan sebelumnya
Kuinginkan dirinya hingga ku tak kuasa
Meyakini hatiku bahwa ku mampu berlabuh


Minggu lepas baru pertama kali aku dengar lagu ni.Aku cari-cari lirik lagu ni, Wah memang sama dengan kisah dan dilema dalam hidup yang aku alami sekarang ni. Start 2007 sampai sekarang dah masuk 2010. Kisah antara dia dan aku masih belum tamat. Aku pun tak tahu la kisah kami nanti berakhir macam mana. Aku sayang dia. Sayang sangat. Kalau dia mengerti sekalipun, adakah dia akan memilih aku.? I'm waiting for you...

Delima yang aku alami sekarang semakin rumit. Tapi dia cuma cakap kat aku, sabar je la. Belum masanya lagi dan jangan fikir apa yang dia nak buat. Jangan mengharap sangat dekat dia.. What..?? So..???

p/s : Hidup bukan seperti kisah dongeng yang sentiasa berakhir dengan kebahagiaan.


2 comments on "Dilema Cinta"

cikcloudy on May 30, 2010 at 3:27 PM said...

salam singgah..
cantekk la blog nnii... i like...

aisHa 'S' on May 30, 2010 at 4:22 PM said...

cik laoudy..tQ ya....
=P

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez