Monday, March 29, 2010

Rasa nak pitam je.

Posted by aisHa 'S' at 3/29/2010 09:17:00 PM
Mungkin kesan daripada mogok lapar selama beberapa hari yang memang langsung tak memberi faedah kepada badan dan menyeksa diri tapi aku nak buat gak.!
Start hari rabu 24 mac 2010 sampai hari isnin 29 mac 2010. Cuba kira da berapa hari aku tak makan nasi. Aku teruskan hidup dengan berbekalkan air masak dan minum milo(sarapan pagi dua hari lepas cicah biskut kering) Kalau sebelum tu langsung tak makan. Selera makan aku terus hilang weh sejak kejadian itu. Sungguh sakit dan memeritkan aku rasa. Tapi aku kuatkan semangat dan degilkan hati perut aku ni dengan mogok lapar. Sampai bila tak tahu. Maybe sampai berlaku sesuatu kat aku kot.


T__T

Note to self : Be careful with your heart...♥♡♥



Nota kaki:- Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat bererti bagimu. Hanya untuk menemukan bahawa pada akhirnya menjadi tidak bererti(baginya) dan kamu harus membiarkannya pergi.
sob-sob..Aku tak leh biarkan..uWaaaaaaa...

p/s : Ngah layan lagu Kekasih tak dianggap(kertas band) dengan Lagu rindu (kerispatih).

0 comments on "Rasa nak pitam je."

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez