Sunday, April 4, 2010

Isnin dah nak datang.

Posted by aisHa 'S' at 4/04/2010 09:01:00 PM
Esok dah isnin..Cepat tul masa berlalu. Baru je rasa macam masuk hari sabtu. Kemalasan la pulak..Hurm..

Sedang mencuba untuk tak menjadi jiwang. Boleh ke tak. Aku memang jiwang. Macam ada masalah pulak kan. Tak pe la. Aku pos cerita je la dekat sini nanti. nanti bosan pula orang duk baca entry yang penuh beremosi tu. Cemuh lak nanti kan. aku pun bosan bila asyik duk berperasaan macam ni. Sabar je lah.
Windu kat dak bumbum ni..


Kecik-kecik da pandai menggatai da


Seronok bile tengok baby tido. Rasa lega je hati.



p/s:-Kadangkala menyembunyikan sesuatu perkara dari pengetahuan orang lain lebih baik dari jika diberitahu pun tidak dihiraukan.

2 comments on "Isnin dah nak datang."

nursarah on April 10, 2010 at 10:18 AM said...

alahaii.comel je tadak rambutt. hihi

aisHa 'S' on April 10, 2010 at 11:45 AM said...

huhu..ikut papa die la ni...

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez