Tuesday, July 28, 2009

Ngantuk tapi....

Posted by aisHa 'S' at 7/28/2009 02:58:00 AM
Aku tengah ngantuk tahap gaban dah ni.Tapi aku tak boleh tidur lagi sebab kerja aku belum siap.
Seronok tengok orang lain dah tidur sedangkan aku tak boleh tidur lagi.
Esok pagi-pagi nak hantar memo dah.Inilah hasilnya, tadi sakan duk chatting.
Lepas tu bergayut lagi.Huhu...
Sekarang nak buat kerja dah, tapi malas lagi.
Otak dah pening dah.Moga aku dapat siapkan kerja aku untuk esok.
InsyaAllah.Projek besar ni, jangan nak buat malu company weh.

Penyakit M mula menyerang.
Syish...pergi jauh-jauh wahai penyakit.
Duhai hati, kuatkan semangat dan tekad.
Buat kerja.Tak payah tidur pun tak apa.



Edited : Syukur kerja aku dah siap.Harap meeting malam ni berjalan lancar.Xsabar nak balik tidur.Kesian dah kat mata ni tak rehat-rehat....

p/s :-Selamat berbuka pada sesiapa yang berpuasa..Selamat mengganti puasa kepada yang belum habis ganti lagi aku la tue...Hehe

4 comments on "Ngantuk tapi...."

Zikr the Jalanan Sepi Perantau on July 28, 2009 at 8:07 AM said...

bulatkan tekad??

aisHa 'S' on July 28, 2009 at 9:03 AM said...

segiempatkan tekad...
adoi ya.....
zik ni..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau on July 30, 2009 at 12:48 AM said...

erm...ye ker??

aisHa 'S' on July 30, 2009 at 5:07 AM said...

zik...
ye la...
bz kew skrg...?
rajin update blog ya..

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez