Tuesday, July 27, 2010

Kesepian

Posted by aisHa 'S' at 7/27/2010 11:02:00 AM
kurindu disayangi
sepenuh hati
sedalam cintaku
setulus hatiku

kuingin memiliki
kekasih hati
tanpa air mata
tanpa kesalahan

bukan cinta
yang melukai diriku
dan meninggalkan hidupku
lagi

tolonglah aku
dari kehampaan ini
selamatkan cintaku
dari hancurnya hatiku
hempaskan kesendirian
yang tak pernah berakhir

bebaskan aku
dari keadaan ini
sempurnakan hidupku
dari rapuhnya jiwaku
adakah seseorang
yang melepaskanku
dari kesepian ini

Notahati:- Kenangan indah adalah untuk dijadikan kenangan..Bukan untuk diingat-ingatkan.

Sepi - sepi dan sendiri aku benci.!!!

5 comments on "Kesepian"

GadisKecil on July 27, 2010 at 2:24 PM said...

xmo sepi2 lah darling.. happy yer..=)
setiap yg bernama aisha mmg sllu cm gini ke?? terlalu susah dan syg mahu melupakan sesuatu yg pernah wujud dlm hidup nye ???

aisHa 'S' on July 27, 2010 at 3:40 PM said...

huhu..
ntah la...
kesetiaannya terlalu lama....
bukan ber-bulan2..tapi bertahun.!
Sedang cuba untuk happy..
tapi tak boleh lari dr sunyi..
betapa jiwa ini sgt rapuh.

GadisKecil on July 29, 2010 at 12:48 PM said...

kesetiaan itu mgkin ada batas nye syg..sbb sy baru je alami nye.. and sgt susah utk menolak ape tah lagi menerima..sgt sakit and sgt seksa..ape2 pun buat la sesuatu yg bole memberi awk rase happy dlm hidup..kalo dgn mengingati dpt megubati..terus kn.. tp jgn smpi seksa diri.. melepas kn bermakna awk benar2 syg kn dia dan mahu dia juga hidup bahagia..

aisHa 'S' on July 29, 2010 at 1:36 PM said...

Urm..tp dlu memang cmtu... sblm ni mmg penantian sy xtahu jaw la..
tp baru2 ni da nmpk sinar da...
die da bg harapan....
kire relationship tu da ok..
tp skrg tetiba lak die membisu..
xtau knp..so tu yg jd sedih tu...

GadisKecil on July 29, 2010 at 2:17 PM said...

sy juga alami ape yg awk alami.. erm sy lagi perit.. tp sbb kn dia dtg pd mase yg slah.. sy terpaksa membuat plhn.. dia memberi harapan palsu agak nye.. dia muncul stlh bertahun and kini dia pergi stlh beri harapan.. ape agak nye buat kn awk setia pd dia bertahun ek ?? leh kongsi ??

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez