Friday, October 17, 2008

Pernah tak.???

Posted by aisHa 'S' at 10/17/2008 01:16:00 PM

"Pernah tak korang rase korang sudah lalui hari itu...? Korang rase macam korang dah buat sesuatu menda tu.. maksudnya perkara yang pernah berlaku dulu,berulang kembali."

aku selalu alami menda ni..Tengah aku duk sembang ngan member2..tetiba aku rase macam pernah cakap da menda ni..
tengah aku duduk jejalan pastu ake rase aku dah lalui dah hari ini..
pastu mesti aku fikir pasni aku buat apa lak..
Macam2 lah pernah aku lalui...
aku rase macam pernah jadi da menda ni dulu...
aku pun tak tau kenapa...

Ada orang kate kite pernah mimpi dulu..
tapi aku rase tak..
aku rase macam memang dah berlaku dulu..
pastu menda ni berulang kembali..
ntah la..aku pun tak tahu...
nak pikir lebih-labih xleh gak..
so kita lalui lah ia seperti biasa..

4 comments on "Pernah tak.???"

adeq on October 17, 2008 at 4:11 PM said...

ye..yer..
liana pnh alami..
kadang tu rasa cam pnh buat sesuatu yg kita sedang lakukan tu..
pelik tp benar..

mE n mysELf on October 17, 2008 at 4:26 PM said...

huhu
macam mimpi jgk
kadang2 kite ase macam pnah alami bnd tu dalam mimpi kite
n bnd tu yg wat kite pk
sm ade kite pnah mimpi bnd tu
or kite pnah lalui bnd tu
renung2kan
dan slamat bramal
(:

aisHa 'S' on October 17, 2008 at 5:26 PM said...

hehe..tu la pasal..da byk sgt alaminyer...
pastu terpikir2 lak pasni buat ape..
macam kelakor jer lak..

mE n mysELf on October 19, 2008 at 4:57 PM said...

tp kite mst harapkan yg jd tu sume yg baek kan
urm kalaw dpt yg xbaek tu
kite redha je la kan
(;

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez