Friday, September 17, 2010

Mimpi kamu lagi

Posted by aisHa 'S' at 9/17/2010 03:35:00 PM
Malam tadi aku bermimpi ketemu sama kamu. Dalam mimpi itu, kamu memberikan aku satu kad yang tertulis 'Khas buat kamu'. Aku terima dengan senang hati. Sungguh aku tak sangka, kamu mula menghargai pemberianku dan memberi kad sebagai balasan. Ku buka lalu mebaca isi kandungan kad itu yang penuh puitis dan bunga-bunga cinta. Hatiku berunga, rasa seolah-olah akulah insan paling bahagia saat itu, seperti ingin ku khabarkan pada seluruh alam tentang perasaanku. Kamu hanya tersenyum. Saat itu hati penuh dengan perasaan cinta dan sungguh, aku sangat tidak percaya kamu mula menerima diri ini kembali, menyayangi diri ini sepenuhnya seperti suatu masa dahulu....

Pengakhiran mimpi itu, aku tidak tahu apa yang berlaku, biasalah, tidur dalam bas sering terganggu, dan saat indah itu cuma dapat aku rasakan di alam mimpi. Realitinya....tak siapa yang tahu betapa aku inginkan kamu.


Monolog : Saat indah bersama kamu, rasa bahagia bila bersama kamu. Bila agaknya aku dapat melihat kembali rasa bahagia bila kamu bersama aku. Perasaan sayang kamu pada aku. Perasaan cinta yang pernah ku dapat dahulu...

2 comments on "Mimpi kamu lagi"

hamzah ian on September 17, 2010 at 10:49 PM said...

wa... tiba2 gua sedih lg

aisHa 'S' on September 18, 2010 at 7:31 AM said...

haha...asal lu sedih..????

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez