Monday, August 23, 2010

Edisi membawa diri di Pizza Hut

Posted by aisHa 'S' at 8/23/2010 12:21:00 AM
Semalam bawak diri gi berbuka sesorang dekat pizza.. Saya ingtkan kamu tidak peduli. Ternyata saya silap. Sorry. Memang kerja aku kalau sedih selalu nak keluar sorang-sorang.
Pengalaman makan seorang diri dekat pizza. Manusia-manusi di meja sebelah usha aku pelik je makan sorang-sorang. Aku buat tak peduli. Salah ke makan sesorang.? Adakah aku kelihatan begitu kesian.?
Menu order. Set Meal 1 for 1 person.
Chicken Wing. Ingat nak order yang 4 tu, tapi mahal gilak.Ceit.

Semalam aku nekad. Tak peduli orang cakap apa, yang penting hajat aku nak makan sesorang tercapai. Puas hati dapat buat perangai macam tu, Balik hostel cerita dekat kamu, kesudahannya, kena marah lagi. Berapa kali perlu saya kecewa dalam satu hari.??? Maaf la,memang saya degil.!!! Apa yang saya tahu, kalau da dalam kepala ni terlintas nak keluar sesorang, memang saya buat. Dah tunjuk bukti makan sesorang macam ni pun masih tak percaya.? Adoi...Siapa suruh jadi penyakit kan.?

Monolog: Esok da hari isnin ker..? Wah,saya belum bersedia untuk bekerja. Cepatnya hari minggu berlalu...Kecewa dengan diri sendiri kerana tidak manfaatkan hari minggu dengan sebaiknya.

2 comments on "Edisi membawa diri di Pizza Hut"

Mohd Naim on August 23, 2010 at 2:44 PM said...

alala..cianyer dier..makan sorang2...saya masa zaman student dulu suke mkn sorang jugak..senang..xpayah nak tunggu sesapa..

skrang pun kalau kat umah..makan sorang jugak..tapi selalu xla makan sorang dkt public..blik umah..makan depan TV...huhu!!

aisHa 'S' on August 23, 2010 at 3:04 PM said...

haha....
sbb gi mkn sesorang tu pn konon utk kelihatan lebih kesian la...
tp hampeh je jd nya..

mkn sesorang kt umah xkesah..
tp mkn sesorang kt public org usha pelik cikit..
tmbah kalo pmpn..
kalo laki org xpeduli sgt.

 

My Paper Heart Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez